Община Камено обявява подбор за служител на длъжността Педиатър за предоставяне на услугата „Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията” по Проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско разв
О Б Я В А
Община Камено обявява подбор за служител на длъжността Педиатър за предоставяне на услугата „Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията” по Проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Камено”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 год., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз по процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”.
1. Кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:
1.1. Основни изисквания
· да са физически лица;
· да имат висше образование – завършена образователна степен магистър със специалност „Педиатрия”;
· да имат професионален опит не по-малък от 1 година в областта на здравните дейности;
· да познават нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца и бъдещи и настоящи майки;
· да притежават компютърна грамотност;
· да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
· да не са в конфликт на интереси;
· да не са участвали в разработването на Проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Камено” на община Камено.
1.2. Специфични изисквания
Ще се счита за предимство:
· да имат практически опит в работа с деца с увреждания;
· да познават спецификата на работа с деца с увреждания и техните семейства и др.
2. Описание на дейността „Педиатър”
1. Идентифициране на потребители на услугите/дейностите по проекта и мотивиране за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с медиатор, медицинска сестра и социален работник;
2. При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите „Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията” и „Ранна интервенция на уврежданията”;
3. Оказване на методическа подкрепа на медиаторите, включени в консултативните дейности, в които участва;
4. Оказване на методическа подкрепа на медицинската сестра, включена в дейностите, в които участва;
5. Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова и индивидуална работа с бъдещи родители и родители на деца на възраст от 0 до 3 г. и от 3 до 7 г. на здравна тематика;
6. Организиране и провеждане на групови и индивидуални консултации и подкрепа на бъдещи родители, групови и индивидуални консултации и подкрепа на родители с бебета и деца на възраст от 0 до 3 години на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
7. Индивидуално и групово консултиране на деца от 3 до 7 години и техните родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали на здравна тематика;
8. Участие в изготвянето на индивидуални планове за работа с бъдещи родители и родители на деца от 0 до 7 г. съвместно с другите консултанти по съответната услуга;
9. Създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности, в които участва;
10. Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
11. Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
12. Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.
При изпълнение на задачите специалистът е длъжен:
- да спазва Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
- да прилага Методиката на екипната работа по случай;
- да прилага Методическото ръководство за предоставяне на услугите „Формиране и развитие на родителски умения” и „Семейно консултиране и подкрепа”, създадено по ПСВ;
- да спазва Програмата за обучение за предоставяне на услугите „Формиране и развитие на родителски умения” и „Семейно консултиране и подкрепа”, създадена по ПСВ;
- да участва в срещите на екипа от специалисти по проекта, както и да им оказва съдействие, съгласно своите компетентности;
- да води и поддържа документация за изпълнението на възложените му задачи;
- да участва в обучения, организирани от МТСП и община Камено;
- да оказва съдействие на органите за закрила на детето в общината;
- да сигнализира на компетентните органи в случай на дете в риск и да оказва съдействие при работата по случая.
3. Кандидатстване
Заявления за кандидатстване ще се приемат от от 28.11.2016 г. до 09.12.2016 г. (вкл).
Документите се подават до кмета на Община Камено в сградата на СУП на адрес гр.Камено, ул.„Неделчо Камбов” № 3, ет.2.
4. Продължителност на осигурената заетост
С одобрения кандидат за заемане на длъжността „Педиатър” ще се сключи договор за услуга /граждански договор/ при спазване на разпоредбите на ЗЗД.
Продължителност на осигурена заетост 24 месеца – 400 часа за целия период.
Възнаграждението по договора се осигурява по Проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Камено”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 год., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз по процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”.
5. Документи за кандидатстване:
1. Заявление за кандидатстване по образец – Приложение 1.
2. Автобиография по образец – Приложение 2.
3. Документ за самоличност (за справка).
4. Копие на диплома за завършено образование.
5. Копие на трудова книжка, служебна книжка или друг документ удостоверяващ опита по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство).
6. Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./при наличието на такива/.
6.Ред за провеждане на подбора
1.Проверка на съответствието на представените документи с обявените изисквания.
2.Интервю с допуснатите кандидати.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и резултатите от подбора ще бъдат публикувани на таблото с обявите в сградата на Община Камено и на сайта на общината www.kameno.bg .
Всички документи по образец, които трябва да бъдат подадени от кандидатите могат да се изтеглят от сайта на Община Камено или да бъдат получени на място в градата на СУП на адрес гр.Камено, ул.„Неделчо Камбов” № 3, ет.2.
ВАЖНО: Всички одобрени кандидати следва да представят следните допълнителни документи преди сключване на договор за обявените длъжности:
- Свидетелство за съдимост
- Карта за предварителен медицински преглед
- Насочващо писмо от дирекция „Бюро по труда” гр. Камено.
За повече информация:
Мария Стоянова – ръководител по проекта,
гр. Камено, ул. „Неделчо Камбов“ № 3
телефон за връзка: 089 704 9654
............/П/...........................
Жельо Вардунски
Kмет ма община Камено