Община Камено обявява подбор за служител на длъжността Ръководител на център по Проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Камено”
О Б Я В А
Община Камено обявява подбор за служител на длъжността Ръководител на център по Проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Камено”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 год., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз по процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”.
1. Кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:
1.1. Основни изисквания
· да са физически лица;
- да имат висше образование - завършена образователна степен бакалавър/магистър с професионално направление социални дейности, социална педагогика, здравно-социален мениджмънт, икономически дейности или педагогическа правоспособност;
· професионален опит не по – малко от 2 години в областта на социалните, здравните, икономическите или образователните дейности;
· да познават нормативната уредба в областта на закрилата на детето и социалните услуги;
· да притежават компютърна грамотност;
· да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
· да не са в конфликт на интереси;
· да не са участвали в разработването на Проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Камено”.
1.2. Специфични изисквания
Ще се счита за предимство:
· да имат практически опит в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца с увреждания, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца с увреждания;
· да познават спецификата на социалната работа с деца с увреждания и техните родители и др.
2. Описание на дейността „Ръководител на център”
1. Координация на предоставянето на всички услуги по проекта;
2. Координация между екипите по отделните услуги по проекта;
3. Координация на подготовката на програми, планове, информационни и образователни материали, методики и др.;
4. Обобщаване на графиците за предоставяне на отделните услуги по проекта и подготовка на общ график на дейностите по проекта и ангажираността на отделните специалисти;
5. Подготовка на обобщени отчети, включващи всички дейности по проекта и представяне на ръководителя на проекта;
6. Оказване на методическа подкрепа на медиаторите;
7. Координация на организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на проекта;
8. Създаване и поддържане на база данни относно всички услуги по проекта и всички потребители по отделните дейности;
9. Организиране на ежемесечни самостоятелни срещи с отделните екипи на услугите по проекта;
10. Организиране на периодични срещи с всички специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
11. Организиране на провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва;
12. Координация на участието на специалистите в отделните услуги в обучения, организирани от МТСП и община Камено;
13. Координация на взаимодействието на специалистите в отделните услуги с държавни и общински органи, детски градини, детски ясли, здравни и учебни заведения, социални услуги и др.;
14. Отчитане на дейностите по проекта пред ръководителя на проекта.
При изпълнение на задачите специалистът е длъжен:
- да спазва Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
- да прилага Методиката на екипната работа по случай;
- да прилага Методическото ръководство за предоставяне на услугите „Формиране и развитие на родителски умения” и „Семейно консултиране и подкрепа”, създадено по ПСВ;
- да спазва Програмата за обучение за предоставяне на услугите „Формиране и развитие на родителски умения” и „Семейно консултиране и подкрепа”, създадена по ПСВ;
- да прилага Методическото ръководство за предоставяне на услугата „Ранна интервенция на уврежданията”, създадено по ПСВ;
- да спазва Програмата за обучение за предоставяне на услугата „Ранна интервенция на уврежданията чрез създаване на Център за ранна интервенция на уврежданията”, създадена по ПСВ;
- да спазва Програмата за обучение на доставчици на услугата „Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания”, създадена по ПСВ;
- да участва в срещите на екипа от консултанти по проекта, както и да им оказва съдействие, съгласно своите компетентности;
- да води и поддържа документация за изпълнението на възложените му задачи;
- да участва в обучения, организирани от МТСП и община Камено;
- да оказва съдействие на органите за закрила на детето в общината;
- да сигнализира на компетентните органи в случай на дете в риск и да оказва съдействие при работата по случая.
3. Кандидатстване
Заявления за кандидатстване ще се приемат от от 28.11.2016 г. до 09.12.2016 г. (вкл).
Документите се подават до кмета на Община Камено в сградата на СУП на адрес гр.Камено, ул.„Неделчо Камбов” № 3, ет.2.
4. Продължителност на осигурената заетост
С одобрения кандидат за заемане на длъжността „Ръководител на център” ще се сключи трудов договор, при пълно работно време и спазване разпоредбите на КТ.
Продължителност на осигурена заетост 27 месеца – 3840 часа за целия период.
Възнаграждението по договора се осигурява по Проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Камено”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 год., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз по процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”.
5. Документи за кандидатстване:
1. Заявление за кандидатстване по образец – Приложение 1.
2. Автобиография по образец – Приложение 2.
3. Декларация по чл. 107 от КТ – Приложение 3.
4. Декларация по образец – Приложение 4.
5. Документ за самоличност (за справка).
6. Копие на диплома за завършено образование.
7. Копие на трудова книжка, служебна книжка или друг документ удостоверяващ опита по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство).
8. Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./при наличието на такива/.
6.Ред за провеждане на подбора
1.Проверка на съответствието на представените документи с обявените изисквания.
2.Интервю с допуснатите кандидати.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и резултатите от подбора ще бъдат публикувани на таблото с обявите в сградата на Община Камено и на сайта на общината www.kameno.bg .
Всички документи по образец, които трябва да бъдат подадени от кандидатите могат да се изтеглят от сайта на Община Камено или да бъдат получени на място в градата на СУП на адрес гр.Камено, ул.„Неделчо Камбов” № 3, ет.2.
ВАЖНО: Всички одобрени кандидати следва да представят следните допълнителни документи преди сключване на договор за обявените длъжности:
- Свидетелство за съдимост
- Карта за предварителен медицински преглед
- Насочващо писмо от дирекция „Бюро по труда” гр. Камено.
За повече информация:
Мария Стоянова – ръководител по проекта,
гр. Камено, ул. „Неделчо Камбов“ № 3
телефон за връзка: 089 704 9654
/П/
.......................................
Жельо Вардунски
Kмет ма община Камено