Начало > Новини > Публикация icon - В Съобщения от Таня Атанасова    icon 0

Община Крумовград обявява подбор за служител на длъжността Медиатор – 2 броя за предоставяне на услугата \"Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения\"

О Б Я В А

Община Крумовград обявява подбор за служител на длъжността Медиатор – 2 броя за предоставяне на услугата "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина" по Проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 год., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз по процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”.

 

            1. Кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:

1.1.  Основни изисквания 

·         да са физически лица;

·         да имат завършено основно/средно образование;

·         да познават местните уязвими общности в община Крумовград, техните културни особености, език, традиции и т.н.;

·         професионален опит не се изисква;

·         да притежават комуникативни умения и умения за работа в екип;

·         да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;

·         да не са в конфликт на интереси;

·         да не са участвали в разработването на Проект Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград.

 

1.2. Специфични изисквания 

 

Ще се счита за предимство:

·         да имат практически опит в работа с деца с увреждания и техните семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца с увреждания, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца с увреждания.

2. Описание на дейността „Медиатор”

1.      Провеждане на работа на терен – откриване на случаи, установяване на първоначален контакт с представители на целевите групи, поддържане на връзки, информиране, ориентиране, посредничество;

2.      Участие в организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;

3.      Участие в оценката на потребностите на конкретните целеви групи, с които работи – дефиниране на проблемите, конкретните нужди и оплаквания, рисково поведение;

4.      Работа със семейството по отношение на мотивиране за редовно посещение на услугите;

5.      Разпространение на образователни и информационни материали сред целевите групи и рискови общности;

6.      Съдействие за провеждане на информационни срещи за представяне на и мотивиране за включване в услугите;

7.      Насочване и/или придружаване на потребители до услугите;

8.      Подпомагане на специалистите при реализация на дейностите в конкретните услуги по отношение на връзката „специалист – семейство”;

9.      Подпомагане на работата на социалният работник и други членове на екипите по проекта;

10.  Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта.

 

При изпълнение на задачите специалистът е длъжен:

-          да спазва Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;

-          да прилага Методическото ръководство за предоставяне на услугите „Формиране и развитие на родителски умения” и „Семейно консултиране и подкрепа”, създадено по ПСВ;

-          да спазва Програмата за обучение за предоставяне на услугите „Формиране и развитие на родителски умения” и „Семейно консултиране и подкрепа”, създадена по ПСВ;

-          да участва в срещите на екипа от специалисти по проекта, както и да им оказва съдействие по въпроси свързани с компетенциите си;

-          да води и поддържа документация за изпълнението на възложените му задачи;

-          да участва в обучения, организирани от МТСП и община Крумовград;

-          да оказва съдействие на органите за закрила на детето в общината;

-          да сигнализира на компетентните органи в случай на дете в риск и да оказва съдействие при работата по случая.

 

3. Кандидатстване

Заявления за кандидатстване ще се приемат от от 28.11.2016 г. до 09.12.2016 г. (вкл).

 

Документите се подават до кмета на Община Камено в сградата на СУП на адрес гр.Камено, ул.„Неделчо Камбов” № 3, ет.2.

4. Продължителност на осигурената заетост

 

С одобрения кандидат за заемане на длъжността „Медиатор” ще се сключи трудов договор, при непълно работно време при спазване на разпоредбите на КТ.

Продължителност на осигурена заетост 24 месеца – 1510 часа за целия период.

Възнаграждението по договора се осигурява по Проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 год., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз по процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”.

5. Документи за кандидатстване:

1.      Заявление за кандидатстване по образец – Приложение 1.

2.      Автобиография по образец – Приложение 2.

3.      Декларация по чл. 107 от КТ – Приложение 3.

4.      Декларация по образец – Приложение 4.

5.      Документ за самоличност (за справка).

6.      Копие на диплома за завършено образование.

7.      Копие на трудова книжка, служебна книжка или друг документ удостоверяващ опита по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство).

8.      Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./при наличието на такива/.

6.Ред за провеждане на подбора

1.Проверка на съответствието на представените документи с обявените изисквания.

2.Интервю с допуснатите кандидати.

Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и резултатите от подбора ще бъдат публикувани на таблото с обявите в сградата на Община Камено и на сайта на общината www.kameno.bg .

Всички документи по образец, които трябва да бъдат подадени от кандидатите могат да се изтеглят от сайта на Община Камено или да бъдат получени на място в градата на СУП на адрес гр.Камено, ул.„Неделчо Камбов” № 3, ет.2.

 

ВАЖНО: Всички одобрени кандидати следва да представят следните допълнителни документи преди сключване на договор за обявените длъжности:

  1. Свидетелство за съдимост
  2. Карта за предварителен медицински преглед
  3. Насочващо писмо от дирекция „Бюро по труда” гр. Камено.

 

За повече информация:

Мария Стоянова – ръководител по проекта,

гр. Камено, ул. „Неделчо Камбов“ № 3

телефон за връзка: 089 704 9654

 

           

            .............../П/........................

            Жельо Вардунски

Kмет ма община Камено