Община Камено обявява подбор за служител на длъжността Счетоводител/касиер/домакин по Проект „Услуги за ранно детско развитие в община Камено”
О Б Я В А
Община Камено обявява подбор за служител на длъжността Счетоводител/касиер/домакин по Проект „Услуги за ранно детско развитие в община Камено”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 год., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз по процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”.
1. Кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:
1.1. Основни изисквания
· да са физически лица;
- да имат висше образование - завършена образователна степен бакалавър/магистър в сферата на икономиката
· професионален опит не по – малко от 1 години в областта на икономическите дейности;
· да познават нормативната уредба специфична за работата – Закон за счетоводството
· да притежават компютърна грамотност;
· да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
· да не са в конфликт на интереси;
· да не са участвали в разработването на Проект „Услуги за ранно детско развитие в община Камено”.
2. Кандидатстване
Заявления за кандидатстване ще се приемат от от 28.11.2016 г. до 09.12.2016 г. (вкл).
Документите се подават до кмета на Община Камено в сградата на СУП на адрес гр.Камено, ул.„Неделчо Камбов” № 3, ет.2.
3. Продължителност на осигурената заетост
С одобрения кандидат за заемане на длъжността „Ръководител на център” ще се сключи трудов договор, при пълно работно време и спазване разпоредбите на КТ.
Продължителност на осигурена заетост 27 месеца – 960 часа за целия период.
Възнаграждението по договора се осигурява по Проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Камено”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 год., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз по процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”.
4. Документи за кандидатстване:
1. Заявление за кандидатстване по образец – Приложение 1.
2. Автобиография по образец – Приложение 2.
3. Декларация по чл. 107 от КТ – Приложение 3.
4. Декларация по образец – Приложение 4.
5. Документ за самоличност (за справка).
6. Копие на диплома за завършено образование.
7. Копие на трудова книжка, служебна книжка или друг документ удостоверяващ опита по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство).
8. Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./при наличието на такива/.
5.Ред за провеждане на подбора
1.Проверка на съответствието на представените документи с обявените изисквания.
2.Интервю с допуснатите кандидати.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и резултатите от подбора ще бъдат публикувани на таблото с обявите в сградата на Община Камено и на сайта на общината www.kameno.bg .
Всички документи по образец, които трябва да бъдат подадени от кандидатите могат да се изтеглят от сайта на Община Камено или да бъдат получени на място в градата на СУП на адрес гр.Камено, ул.„Неделчо Камбов” № 3, ет.2.
ВАЖНО: Всички одобрени кандидати следва да представят следните допълнителни документи преди сключване на договор за обявените длъжности:
- Свидетелство за съдимост
- Карта за предварителен медицински преглед
- Насочващо писмо от дирекция „Бюро по труда” гр. Камено.
За повече информация:
Мария Стоянова – ръководител по проекта,
гр. Камено, ул. „Неделчо Камбов“ № 3
телефон за връзка: 089 704 9654
............/П/...........................
Жельо Вардунски
Kмет ма община Камено